Skip to content

σεμιναρια – εργαστηρια

Διδασκαλία: Μαρία Αγγέλου

Η Μαρία Αγγέλου διδάσκει κίνηση σε ηθοποιούς, χορευτές, performers, από το 1991. Μέσα από τη διαρκή παρατήρηση και την έρευνα έχει διαμορφώσει ένα σύστημα διδασκαλίας, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες οδηγούνται σταδιακά στην ουσία – αρχή της κίνησης. Τα εργαλεία που χρησιμοποιεί είναι η ενσυνείδητη κίνηση, η χρήση εικόνων, η διαρκής επανεξέταση του οργανισμού ως φορέας εμπειριών. Στα άμεσα αποτέλεσμα της μεθόδου συγκαταλέγονται η καλύτερη γνώση του σώματος, η βαθιά κατανόηση, η απόκτηση ελέγχου και τελικά η πλήρως συνειδητή κίνηση, η οποία είναι η απαρχή της καλλιτεχνικής δημιουργίας και μη.

Αρχάριο βασικό μάθημα δομής και ανάλυσης

Στηρίζεται στην μελέτη και γνωριμία με την κατασκευή του ανθρώπινου σώματος, ώστε σταδιακά να αυξάνεται η αντίληψη της δομής και λειτουργίας του. Απευθύνεται σε ανθρώπους χωρίς προηγούμενη σχετική παιδεία και θέλουν, μέσω του σύγχρονου χορού, να βελτιώσουν ανεξαρτήτως ηλικίας ή άλλης εμπειρίας τη σωματική τους κατάσταση.Δίνεται έμφαση στο κτίσιμο μιας βασικής τεχνικής,μαθαίνοντας έτσι, βήμα-βήμα να προσεγγίζουμε την κίνηση. Στα θεραπευτικά αποτελέσματα της μεθόδου εντάσσονται η σωστή τοποθέτηση του σώματος, ώστε να μην κινδυνεύει από τραυματισμούς, η απελευθέρωση των αρθρώσεων, η ανακούφιση από μυοσκελετικούς πόνους.

Ώρες μαθημάτων: Τετάρτη 8-10, Πέμπτη 8-10, Σάββατο 2-4

Όλες οι ηλικίες, χωρίς προηγούμενη εμπειρία.

Προχωρημένο μάθημα

Άνοιγμα εσωτερικών χώρων, καταμερισμός των δυνάμεων στο κινούμενο σώμα. Έρευνα που οδηγεί στη δημιουργία του προσωπικού χορού ενός αυτονομημένου σώματος.  Το συστηματοποιημένο υλικό του μαθήματος στηρίζεται στη συνεχή επανεξέταση του σώματος μέσα από τη σκέψη. Αλλάζοντας τη σκέψη, δηλαδή τη νευρική δράση, αλλάζουμε το σώμα, βασισμένοι στην κατασκευή του και ανακαλύπτοντας όλες τις ιδιαιτερότητές του. Απευθύνεται σε ανθρώπους που ήδη έχουν δουλέψει με το σώμα τους.

Ώρες μαθημάτων: Τρίτη 6-8, Πέμπτη 6-8

Αυτοσχεδιασμός – Το σκηνικό σώμα

Πνεύμα, ψυχή και σώμα μια ενότητα. Εισαγωγή στην ερμηνεία της κίνησης.
Το υλικό αντλείται από ποικίλες πηγές και προσεγγίσεις, εντάσσοντας κυρίως τις αρχές του Butoh και του B.M.C. Απευθύνεται σε ηθοποιούς, χορευτές, performers.
H εσωτερική κυτταρική κίνηση και η εξωτερική έκφρασή της. Κινητικός διαλογισμός.
O νους κινεί το σώμα, το σώμα ολόκληρο συν+κινείται.